ODABRANI DEČJI NASLOVI 50%

Čarobne Vulkančić knjige za velika otkrića

Uronite u magiju prirode, nebeske misterije i uzbudljive avanture

U svetu punom čuda, knjige otvaraju vrata mašti mladih istraživača. Vulkančić donosi niz uzbudljivih izdanja koja će očarati mališane i podstaći njihovu radoznalost – od edukativnih Sadi i Sjaj, preko interaktivnih zvučnih knjiga Farma i Vozila, do nove avanture omiljenog Dogmena – Sluzavka 22.

Sadi je prava riznica saveta za mlade baštovane i fascinantan uvod u istraživanje botaničkog sveta. Ova knjiga otkriva tajne uzgoja 15 biljaka i gljiva, pružajući detaljna uputstva koja vode kroz proces njihovog gajenja. Deca će otkriti zanimljive činjenice, poput veze između smrtonosnog velebilja i omiljenog paradajza, i saznati koje je povrće prvo uzgajano u svemiru. Pozivajući mlade čitaoce da se povežu s prirodom, autorka Riz Rejes ističe da svako poglavlje slavi biljke koje su oblikovale naše živote i kulture.

Uz knjigu Sjaj, mladi istraživači će otkrivati svemir kroz 15 različitih nebeskih tela, uključujući zvezde i planete. Ova knjiga nudi praktična uputstva za posmatranje noćnog neba i omogućava deci da uče o mesečevim menama i kako da se orijentišu prema Severnjači. Autorka Noelija Gonzales podseća nas na neverovatne misterije univerzuma i inspiriše da često gledamo u nebo, tražeći njegovu lepotu i mudrost.

Serijal 50 neverovatnih zvukova donosi interaktivne knjige koje su savršene za mlađe čitaoce.

Farma vodi decu u živopisni ruralni svet kroz 50 uzbudljivih zvukova. Svaka stranica omogućava mališanima da čuju zvukove životinja, što dodatno razvija njihove veštine slušanja i prepoznavanja.

Knjiga puna živopisnih ilustracija Vozila otkriva zvukove različitih prevoznih sredstava, od automobila do građevinskih mašina. Pritiskom na dugmiće, deca aktiviraju zvukove koji oživljavaju svet saobraćaja, što učenje čini zabavnom igrom.

Ispričan u žargonu i sa određenom dozom humora, fantastično ilustrovan serijal iz pera Dejva Pilkija bogatiji je za još jedan naslov o omiljenom superheroju. Urnebesno duhovit, grafički roman Dogmen: Sluzavka 22 donosi još uzbudljivije avanture voljenog borca za pravdu. Mačak Piti je konačno izašao iz zatvora. Sada ima potpuno novi pogled na život. Dok se Piti preispituje o tome šta je najvažnije, Mali Piti se bori da pronađe dobro u svetu. Piti i Dogmen moraju da prevaziđu svoje nesuglasice i postanu tim u trenutku kada im je najpotrebnije. Da li Piti i Dogmen mogu konačno da prestanu da se svađaju kao mačka i pas?

Posetite sajt vulkancic.rs ili omiljenu knjižaru Vulkan kako biste otkrili ove divne naslove!