VULKAN KLASICI 30% + 10% NA 3

„Sadi“ i „Sjaj“ – savršeni priručnici za mlade istraživače prirode i svemira

Upoznajte biljke heroje i nebeske fenomene

Svoju riznicu edukativnih knjiga Vulkančić je obogatio sa dva fascinantna izdanja koja će oduševiti sve radoznale mališane koji žele da prošire svoje horizonte i istraže čudesne tajne prirode i kosmosa. Sadi je savršen vodič za sve koji žele da se upuste u magiju baštovanstva i povežu sa prirodom na dublji način. S druge strane, Sjaj je divan podsetnik na to da na našem nebu postoji toliko toga za otkrivanje i da uvek možemo pronaći lepotu i inspiraciju u svom okruženju.

Uz knjigu Sadi mladi čitaoci će se upustiti u fascinantno istraživanje botaničkog sveta i otkriti kako biljke oblikuju naše živote i kulturu. Ova inspirativna knjiga, bogata čudesnim ilustracijama i živopisnim sadržajem, otkriva mnoge tajne sveta biljaka.

Da li ste znali da je smrtonosno velebilje u srodstvu sa ukusnim i omiljenim paradajzom, ili da je zelena salata bila prvo povrće koje je uzgajano u svemiru?

Otkrićete 15 biljaka i gljiva, a zatim, prateći korak po korak uputstva za uzgoj svake od njih, naučićete kako da ih zasadite kroz ovaj vanvremenski porodični vodič za gajenje biljaka.

Autorka Riz Rejes je savršeno sumirala duh ove knjige: „Svako poglavlje slavi junačke napore nekolicine biljaka heroja koje su hranile naše zajednice i oblikovale brojne kulture širom sveta. Lepota uzgajanja bilja i baštovanstva vam garantuje jedno: nikada nećete prestati da učite.“

Sjaj je vodič na nezaboravno putovanje u srce kosmosa, na kom ćete otkriti 15 različitih zvezda, planeta i drugih nebeskih tela.

Knjiga pruža jedinstvenu priliku malim astronautima da istraže duboke misterije univerzuma. Uz praktična uputstva za posmatranje noćnog neba, upoznaćete mesečeve mene i saznati kako da se orijentišete prema Severnjači, te kako da putujete kroz vreme i na taj način dođete do odgovora na večna pitanja, a upravo ova neverovatna knjiga otkriće vam kako je čitavo čovečanstvo upisivalo svoju istoriju u sazvežđa na nebu.

Autorka knjige Noelija Gonzales uzbuđeno otkriva njenu suštinu: „Sa sopstvenih vrata možemo da vidimo sjajne zvezde, čudesan Mesec i mnogo zanimljivih sazvežđa. Sva ta nebeska tela, blistava ili teško vidljiva, jesu kosmički heroji. Postoje mnogo miliona godina. Sadrže činjenice koje govore o našem poreklu i našoj budućnosti. Svako poglavlje ove knjige posvećeno je po jednom od tih heroja, koji nas podsećaju da na našem nebu postoji toliko toga… a ipak nema ničeg lepšeg od doma. Nadam se da će vas ova knjiga podstaći da češće izlazite iz kuće, gledate uvis i uživate u predstavi.“

Otkrivanje je avantura, a znanje je moć. Ne propustite priliku da oduševite i inspirišete vaše mlade istraživače ovim izvanrednim knjigama kojima će se uvek rado vraćati. Potražite ih na sajtu vulkancic.rs ili u omiljenoj knjižari Vulkan.