30% POPUSTA NA ODABRANE VULKANČIĆ KNJIGE + 10% NA 3

Nove edukativne knjige iz serijala „Od znalca do genijalca“ u Vulkančiću

Vodiči za male pustolove

U uzbudljivim knjigama iz serijala Od znalca do genijalca, ljubitelji neustrašivih dinosaura i magičnih jednoroga otkriće fascinantne činjenice o neobičnim praistorijskim stvorenjima iz doba jure, životinjama iz davnih vremena ledenog doba i divnim magičnim bićima.

Zašto nas privlače zmajevi? Možda je kombinacija vatre i letenja toliko neodoljiva? Ili ideja da se nešto tako moćno može izleći iz krhkog jajeta?

U knjizi Jednorozi, zmajevi, sirene i džinovi, rešavajući različite kvizove, lavirinte, tražilice za reči i ostale zabavne mozgalice, utvrdićete svoje znanje i bez muke preći put od znalca do genijalca.

Zakoračite u svet jednoroga! Pronađite pregršt zanimljivih informacija o ovim veličanstvenim bićima, mestima gde žive, njihovim navikama, hrani koju vole i načinima odgajanja.

Neverovatna knjiga Dinosauri, mamuti, dodoi i sabljozubi tigrovi otkriće najmlađim čitaocima mnoge zapanjujuće tajne. Najzanimljivije činjenice o moćnim stvorenjima koja su nekada vladala našom planetom čekaju vas upravo u ovoj knjizi.

Tu su još i mnoge druge uzbudljive činjenice o neobičnim mitskim bićima i čudesnim stvorenjima iz priča i legendi davnih vremena.

Fantastične knjige iz serijala Od znalca do genijalca, u okviru kog su objavljena još četiri naslova – Ljudsko telo, Svemir, Vozila, Životinje, potražite na sajtu vulkancic.rs ili u najbližoj knjižari Vulkan.