ODABRANI DEČJI NASLOVI 50%

Peti Vulkanov sajam knjiga od 10. do 20. oktobra

Erupcija bestselera i neodoljivih popusta

Vulkan izdavaštvo s ponosom najavljuje peti Vulkanov sajam knjiga, koji će se od 10. do 20. oktobra održati u 31 knjižari Vulkan širom Srbije i putem dva sajta – vulkani.rs i knjizare-vulkan.rs.

Tokom ove manifestacije, koja je postala pravi praznik književnosti, ljubitelji knjiga moći će da uživaju u bogatoj ponudi naslova svih žanrova, koje mogu nabaviti po specijalnim cenama – od bestselera svetske i domaće književnosti, preko klasičnih dela do inspirativnih priručnika.

Ove godine, Vulkan izdavaštvo predstavlja najnovije delo Stivena Kinga. Trilogijom Gvendi kralj horora ponovo se vratio da istraži granice između želja i straha. Pripremite se za napetu avanturu koja će vam lediti krv u žilama i postaviti pitanja o prirodi ljudske pohlepe i hrabrosti. Za najveće obožavaoce Kinga Vulkan je pripremio i izvanredno delo Beva Vinsenta – Stephen King: Sveobuhvatno istraživanje njegovog rada, života i uticaja, koje predstavlja istoriju piščevih izazova, trijumfa, manje poznatih priča, uspešnih ekranizacija i drugih ključnih trenutaka. Znanje o svom omiljenom piscu možete dopuniti polaskom na ovo informativno i uzbudljivo putovanje kroz njegova najpoznatija dela.

Jedan od najsvetlijih glasova savremene književnosti Miodrag Majić svojim novim delom nas vodi na putovanje kroz lavirint ljudskih emocija i unutrašnjih borbi. Kroz priču o penzionisanom oficiru koji kreće na putovanje ka samootkrivanju, Pod tuđim suncem istražuje univerzalne teme izgubljenosti i potrage za smislom. Glasovi novih junaka odjekivaće snažno u vama i kada sklopite korice, zato što ćete u njihovim pričama prepoznati stvarnost naših dana, ali i sudbine pojedinaca koji ne odustaju od svojih istina i kada im život dodeli ulogu gubitnika.

Jedan od najistaknutijih italijanskih pisaca Nikolo Amaniti sa novom knjigom Intimni život vraća se britkiji, zabavniji i romantičniji nego ikada i u ovoj dirljivoj tragikomediji istražuje skrivene strahove i želje jedne žene, navodeći nas da razmišljamo o zbunjujućem svetu u kojem živimo.

Knjiga koja je samo dve godine nakon objavljivanja dospela na listu 100 najboljih knjiga XXI veka Njujork tajmsa – Sutra, i sutra, i sutra amеričke spisateljice i scеnaristkinje Gabrijеle Zеvin je oda našoj potrebi da volimo i budemo voljeni, ljubavno pismo životu sa svim njegovim lepotama i izazovima.

Ljubitelji klasika moći će da se upuste u duboku analizu Zločina i kazne Fjodora Dostojevskog, romana koji postavlja večna pitanja o ljudskoj savesti, etici i posledicama naših dela.

Vulkan izdavaštvo je objavilo i edukativne naslove koji će obogatiti kako mlade, tako i odrasle čitaoce. Danas, kada često ignorišemo sitne rane koje nas oblikuju, priručnik dr Meg Arol Male traume predstavlja ključni korak ka razumevanju i emocionalnom isceljenju.

Knjige za decu kao što su Sadi i Sjaj oduševiće mlade istraživače i podstaći ih da se povežu s prirodom i svemirom na dublji način. Ove edukativne knjige pozivaju decu da istraže tajne biljaka i zvezda, čime se razvija njihova radoznalost i ljubav prema učenju.

Ispričan u žargonu i sa određenom dozom humora, fantastično ilustrovan serijal iz pera Dejva Pilkija bogatiji je za još jedan naslov o omiljenom superheroju. Urnebesno duhovit, grafički roman Dogmen: Sluzavka 22 donosi još uzbudljivije avanture voljenog borca za pravdu.

Male avanturiste obradovaće novi naslov iz serijala o Džeronimu Stiltonu – Džinovi sa Čokoladnih brežuljaka, koji će im zagolicati maštu i nasmejati ih do suza. Otkrijte šta se krije među Čokoladnim brežuljcima i pripremite se za fantastična iznenađenja!

Vulkan izdavaštvo vas poziva da se pridružite ovom književnom spektaklu! Vulkanov sajam knjiga je savršena prilika da proširite svoju biblioteku i obogatite svoje znanje. Zakoračite u svet knjiga, mašte i inspiracije – na sajtovima vulkani.rs i knjizare-vulkan.rs i u 31 knjižari Vulkan čeka vas prava književna čarolija sa popustima do čak 70%.

* Dostava akcijskih naslova kupljenih putem sajta vulkani.rs u periodu od 10. do 20. oktobra na teritoriji Srbije je besplatna!